...

پرحرفی‌های یک ذهن ذغالی

...

پرحرفی‌های یک ذهن ذغالی

RIP Harvey Milk

میخواستم برای سالروز مرگ هاروی میلک بیام و پست بگذارم .

نیومدم .

مرد تو خیلی بزرگ بودی ... 


Harvey Milk shares the daily comic strip with friend Denton Smith, 1976 by Dan Nicoletta




Harvey Milk's Suit Harvey Milk's Suit, 7/26/1995 by Dan Nicoletta




عکس ها از Danny Nicoltte هستش (http://dannynicoletta.com/portfolios/milkandhoney/index.shtml )



نظرات 4 + ارسال نظر
کــــاکتوس صــــورتی دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:18 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

عکس ها فکر کنم فیلترن
RIP

ااا ... من فیلترشکن استفاده نمیکنم ولی باز شد ، حیف :|

کــــاکتوس صــــورتی دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:45 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

اپرای من فیلتر باز نمیکنه
موزیلای من فیلترو ضربه فنی میکنه :دی

جدی ؟ :دی ایول
من فقط کروم استفاده میکنم

زیتون سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:25 ب.ظ

من متاسفانه این شخصیتهایی که ازشون مینویسی یا اسمشونو میاری اصلا نمیشناسم...

نه زیتون جان ، زیاد آدم های معروفی نیستند ، هاروی میلک اولین سیاستمدار همجنسگرای امریکایی بود که با وجود الام همجنسگرایش بالا اومد و چند بار توی انتخابات شهردار سانفرانسیسکو شدن شرکت کرد تا بالاخره برنده شد ، یک سال بعد از شهردار شدنش ترور میشه
میشه گفت اولین مقاومت ها .. اولین جنبش ها و اولین ایستادنها رو به طور جدی برای احقاق حق همجنسگراها انجام داد .

زیتون سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:35 ب.ظ

مرسی بابت توضیحاتت.
اولین ها همیشه شجاعترین ها هستن...

اوهوووم ... واقعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد