...

پرحرفی‌های یک ذهن ذغالی

...

پرحرفی‌های یک ذهن ذغالی

مادر جان مریض است و من برای بار سوم سوپ درست میکنم ، دو بار قبلی مربوط به مریضی قبلی مادر جان و برادر جان بود .

مادر جان مریض است و خوب سوپ نمیخورد ، لابد بدمزه است .

مادر جان مریض است و همین حالا تب 39 درجه دارد و برای آن چهار تا لیوان آب لیمو شیرین هنوز دارد تشکر میکند .

مادر جان مریض است ولی شوخ طبعی اش را از دست نمیدهد و مدام ماجراهای با مزه تعریف میکند . 

مادر جان دو آمپول نزده دارد ، یعنی میترسد ؟

پنج شنبه هم مهمان دارد . 

یحتمل در را باز نکنیم .

نظرات 4 + ارسال نظر
زیتون شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:56 ب.ظ

مادرجان ، مامان بزرگه یا مامان؟
:دی
هوا ناجور سرده اخه... دختر منم سرماخورده... منم مشغول سوپ و شلغمم :دی
در چی شد؟ امروز شنبه س؟ :دی
امیدوارم زود سرحال بشن :*

مامان :دی
:)))) زنگ ردیم و دو راه پیش رو گذاشتیم که کنسل شه یا هرکی غذای خودش و بیاره که با دومی موافقت شد

کــــاکتوس صــــورتی یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:33 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

ایشالله که زود خوب بشه
آفرین به این دختر
من که خیلی پررو و بی خاصیتم :دی

نمیدونم چرا اون اعداد توی کامنت گذاشتن برات نمیاد
من پارسال یک ماه خونه تنها بودم متحول شدم :دی

کــــاکتوس صــــورتی دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:31 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

مشکل این مرورگراست
برا خودم که الان فقط با فیلترشکن باز میشه وبم!!!
فکر کنم اگه مرورگرتو عوض کنی بشه یا شایدم مال کلا وبمه قاط زده ... الان چک کردم موزیلا عدد نمیده :دی

من هم تنها شدم گاهی ولی بازم فایده نداره مشکلم حاده!!

اهان ، عجب
الان باز امتحان میکنم

مرسده چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:17 ب.ظ http://parkalaghi.blogfa.com/

من پارسال مریض شدم یه سوپ برا خودم درست کردم که خودم نمی‌تونستم بخورمش! ولی‌ غذا پختنم داره بهتر و بهتر میشه و خیلی‌ خوشحالم از این موضوع

چه جالب و خوب که گفتید هرکی‌ غذای خودش رو بیاره. مامان من بود با اون حال زار پا میشد همه اش کار میکرد و خودش غذا درست میکرد و گوشش هم به این چیزها که حالت بده باید استراحت کنی‌ بدهکار نبود :(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد