...

پرحرفی‌های یک ذهن ذغالی

...

پرحرفی‌های یک ذهن ذغالی

یادم نمیاد این جمله را کدام آدم معروفی گفته بود اما میگفت که زنهایی که بتونی باهاشون بخوابی زیاد هستند باید زنی و پیدا کنی باهاش بیدار بمونی ،مسلما  اون آدم تعریف متفاوتی از بیدار بودن با من دارد ولی خانوم ی جان ، من شکی ندارم خوابیدن باهات چه قدر میتواند  فوق العاده باشه ، ولی اولین بار هستش که حس میکنم هزاربرابر بیدار بودن کنارت و دوست دارم ، صحبت کردن با تو بهترین اتفاق زندگی من هستش ، دوتایی به آهنگ جدیدی که قرار هست شروع به زدن کنی گوش دادن ، اون همه آدم دیگه توی زندگیت هست ولی تو اون آهنگ فقط برای من میگذاری ، خانوم ی جان ، وقتی دنبال آستین لباسم زیر مانتو میگشتی و دستت روی ساعدم کشیده میشد من مثل سنگ خشک شده بودم ولی نه به اندازه ی وقتی که جنگ ات با استاد برای اثبات چیزی که فکر میکنی درست هستش ،تو با یک دو نقطه ستاره توی مسیج روز من را میسازی ، تو فوق العاده ای ، تو پر از جمله هایی هستی که من قادر به ساختنشون نیستم 

Listenig To : Silence