...

پرحرفی‌های یک ذهن ذغالی

...

پرحرفی‌های یک ذهن ذغالی

27

فیلمِ " گذشته" از دیروز ۲۹ خرداد توی سینما‌های آزادی،فلسطین،ملت،آفریقا و چند تایی دیگه اکران شده

این خوشحال کنند‌ترین خبری بود که توی این هفته شنیدم ، اگه من بودم به جای جشن شادیِ شنبه برای روحانی ، و سه شنبه ، برای فوتبال و روحانی ، دیروز و تو خیابون پای کوبی می‌کردم

تریلر فیلم و دیدم یک اضطرابی به خاطره تکرار شدن از روی جدایی دارم

یک شنبه میرم راویولیِ مورد علاقم و میخورم و میرم سینما

امیدوارم خوب باشه

امیدوارم

امیدوارم ...

نظرات 2 + ارسال نظر
شقایق جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:57 ق.ظ

سلام عزیز...
ممنون که بهم سر زدی...
منم امیدوارم خوب باشه که تو خوشحال شی...

:)

تراویس پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:21 ب.ظ http://zertopert.blogsky.com/

اگه خواستی با هم بریم

حیف ...
دیر شد
رفتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد