...

پرحرفی‌های یک ذهن ذغالی

...

پرحرفی‌های یک ذهن ذغالی

حق نشر

میام اینجا فقط برای این پست میگذارم که این دزدی و انجام ندم ، ذغالی عزیز ، اگر تو نبودی من میشدم  14334 امین نفری که از مجتبی طباطبایی کتابش و دزدیم ... ولی تو هستی ، منم میرم چهارده هزار تومن میدم ، پول زیادی نیست ، اندازه ی یک مسیر آژانس مینی سیتی تا انقلاب ، یا اندازه ی یک دونه پیتزا . گاها هم فکر میکنم این همه موزیک ، اینهمه سریال و فیلم که ما همشون و مجانی حیف و میل میکنیم ، اگه یه وقتی از ایران رفتم چه جوری پرداختش کنم ؟


http://s1.picofile.com/file/7683585913/tabatabaee_inm_orq_ir.pdf.html

نظرات 3 + ارسال نظر
زیتون دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:21 ب.ظ

سلام.
پنجره نظرات پست بالا باز نشد!
یه مدته میخونمت خاموشکی!
الان دیدم از فریدون نوشتی نطقم باز شد. روشن شدم. از خاموشی دراومدم:)
یه ذره خاک تنشون....

مرسی.

مرسی :)
چه قدر خوووب، این نظر بهترین اتفاق امروزم بود .
درستش کردم

زیتون دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:40 ب.ظ

جدی؟ بهترین اتفاق؟ از چه نظر؟

از این لحاظ که پیداکردن خواننده ی خاموش خیلی حس خوبیه.

زیتون سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:59 ب.ظ

آها...منم خواننده خاموش زیاد دارم. از امار بازدید میفهمم:)
بعضیاشونم میشناسم.
بعضیاشونم از طریق وب من ، خواننده خاموش وب تو شدن :دی

اوه :دی خیلی هم خوب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد