...

پرحرفی‌های یک ذهن ذغالی

...

پرحرفی‌های یک ذهن ذغالی

Worst Day Ever


بیخیال بابا ...


دوست دارم چند هفته گوشیم و خاموش کنم ، خلاصی از زنگ و مسیج و اینستاگرام و فیسبوک .


مغزم داره میترکه .


الان توی یک برنامه ای یک موسسه و آورده بودن به اسم آتیه (http://www.atiehclinic.com/) ، دوست دارم یک روزی برم پهلوشون برای درمان استرس ، یک مقداری زود تپش قلب میگیرم توی اتفاقات ساده ی روزمره .


تپش قلب الان ربطی به استرس نداره .


من میگم این ماجرا مثل سریال L Word  میمونه ، مثل ارتباط آلیس و دنا ، هردوشون آدم های خوبی اند ، آلیس بیشتر از دنا درگیر رابطه است و این بی تعادلی با خداحافظی دنا تموم میشه ، آلیس نابود میشه ، کلی زمان طول میکشه ، هیچکسی براش دنا نمیشه ، تا زمانی که تاشا رو پیدا میکنه ، تاشا میشه بزرگترین و بهترین اتفاق زندگیش .

تاشا ات و پیدا کن ..


منم دنبال تاد زندگیمم .


دارم دو قرن سکوت و میخونم ، آخرین باری که کتاب خوندم یادم نمیاد ، توش از داستان سنمار و نعمان هم گفته بود .


من عاشق گوش دادن به این آلبوم غریبه فریدون ام ، بهترین کاستی که داشتم بود ، اگه رادیو یکی از آهنگاش و پخش کنه میمیرم . " یک دکمه ی پیرهنشون ... یک ذره خاک تنشون ... "


دلم آقای ف میخواد ، بریم کوه ، ولی حسابی داره برای با آقای الف بودن تلاش میکنه و واقعا وقت نداره .


شبا که پس از باران میگذاره ، واقعا عاشق شنیدم موزیک ابتداشم . (http://dl.topnaz.com/fun/2012/4/audio/Pas-Az-Baran.mp3)


این آقا خوندتش .



بیا با هم چایی بخوریم ، نترس ..





مثل موزیک متن فیلم از کرخه تا راین 


دلم سارا هم میخواد ، اون فرار کرده ، میخواد دو سه ماه تنها باشه ، جاش خیلی خالیه .

دلم برادرم و هم خوشحال میخواد .

دلم ترک اعتیاد آقای میم و هم میخواد .

دلم پول زیاد برای خانواده ی ی میخواد .

دلم کوچه های بی دست انداز میخواد .

دلم آقای عین چشم پاک میخواد .

دلم ورشکست نشدن آقای قاف میخواد .

دلم تموم شدن کابوسای خانوم نون میخواد .

دلم نلرزیدن دستای خانوم نون میخواد .

دلم خوشحالی خانوم الف میخواد .

دلم دستای خانوم ی رو میخواد ، که بزارتشون روی سرم و آروم شم ... آروم 









نظرات 2 + ارسال نظر
زیتون دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:42 ب.ظ

عه!
اون موقع این چیزایی که دلت میخواد نبود ، الان هست!
مث اینکه پست کلا مشکل داشت ، نه فقط نظراتش.

امیدوارم به چیزایی که دلت میخواد و خیرت هم در اون باشه برسی.

اوهوم ، منم امیدوارم ، ممنون

آناهیتا سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 06:45 ب.ظ

منم دلم می خواد تو به آرزوهات و چیزایی که دوسشون داری برسی :)

مرسی :) ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد