...

پرحرفی‌های یک ذهن ذغالی

...

پرحرفی‌های یک ذهن ذغالی

داداشی

یک داداشی هم دارم با همه دنیا گند اخلاقه جز من  . کاراش من و داغون میکنه بس که خوب و مهربونه ، یعنی یک بار سال پیش من نزدیک بود سه ملیون تومن اش و بدم به باد ، یه سوتی اینترنتی دادم (ابته بعدش پس دادن اون پول و ) ، انقدر حالم بد بود که واقعا میخواستم بزنم خودم و بترکونم ، رفته بودم تو اتاق بیرون نمیومدم ، اومد تو اتاق و با آروم ترین و راحترین لحنی که میشد گف خب پیش میاد ، و فکر میکنم برای اولین همدیگر و بغل کردیم و بوسیدیم ، فکر میکنم قبلا فکر میکردیم این کارا سوسول بازیه . 

یک بارم خیلی سال پیش بود ، فک کن 14-15 سالم بود ، توی یک مهمونی فامیلی شلوغ پلوغ بود که یکی داشت به نحوه ی لباس پوشیدن غیر خانومانه ی من ایراد میگرفت ، و اصولا من مخصوصا در گذشته که اعتما به نفسم زیر صفر بود و شدیدا افسرده بودم هیچی نمیگفتم که آقای ح ، برادر گرام ، جواب داد که هرکسی یک جوریه خب ، به کسی مربوط نیست که همه خفه شدن .

امریکن آیدل سری نه بود که الن دی جنرس شد داورش ، داشتیم دو تایی از شبکه pmc  نیگا میکردیم که برای اولین بار ال و دید ، هی به من میگفت این و ببین ، چه قدر شبیه توده ، من فکر نمیکردم کسی شبیه تو باشه ، چه قدر جالبه ! 


اینم الن ، ما به هیچ وجه شبیه هم نیستیم ،فقط اون اولین جنس مونثی بود که میدید موی کوتاه داره ، پیرهن به اصطلاح مردونه میپوشه و کروات میزنه و خیلی راحت زندگی میکنه . 


اینم وقتی باراک اوباما اومده بود برنامه ی الن شو :دی . ضایع میرقصیدا !


ما زیاد با هم حرف نمیزنم ، معمولا جملات کوتاه راجع به فوتبل ، یا فیلم و موزیک های جدید ولی همینا واسه من خیلی ارزش داره ، همین ارتباط آروم.

این پست فقط یک تشکر ازش بود ، که به من همیشه آرامش و اعتماد به نفس داده .

نظرات 2 + ارسال نظر
آناهیتا دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:50 ب.ظ

داداش بزرگ خیلی خوبه. نعمته حتا.
خوش بحالت که داریش :)

اوهوم :) مرسی :دی

کــــاکتوس صــــورتی دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:23 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

خداروشکر که این برادرو داری
واقعا نعمت بزرگیه

اوهووم ... :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد