...

پرحرفی‌های یک ذهن ذغالی

...

پرحرفی‌های یک ذهن ذغالی

دلم واسه آقای ف و الف تنگ شده ، و جور نابی که بهم نیگاه میکنن .پنج شنبه رفتم خونشون ، با یک دوست دیگشون آقای صاد ، که با من دست نمیده ، به خاطر دلایل مذهبی ، آقای الف و ف هم مذهبی هستند ، بیرون بریم اذان بگن حتما یک مسجد وایمیستن واسه نماز ، من رفقای چادریم هم این کار و نمیکنن ، ولی با من آقای الف و ف دست میدن ، آقای ف داشت طبق تحلیل خودش میگفت اتفاقا دست دادن با من میتونه حلالترین دست دادنی باشه که انجام میده ،چون در واقع هیچ احتمال لذت وجود نداره ، این بنده خدا ها هم جدا مشکل دارند ها ، همش باید خودشون دنبال حکم شرعی باشن ، آقای ف میگفت نمیشه که با هیچ پسری دست نده ، فکر میکنن دیوونه است، آقای ف با خاتون ملک آرا (اولین تراجنسی ایرانی که حکم شرعی عمل تغییرجنسیت و از آیت الله خمینی گرفت ، فوت کرد البته دو سال پیش) هم اقداماتی کردن واسه اینکه پهلوی چندتا روحانی روشن فکر برن ، ولی وسطش جفتشون ترسیدن یک کاری دست آقای ف بدن ، خلاصه ای از مشکلات همجنسگراهای مسلمان .


پ.ن : سالی چهار بار هم میرن مشهد ، بیشتر از شمال رفتنشون ، میگن دعا کن بریم مکه ، همه بگن ایشالا :دی

نظرات 5 + ارسال نظر
زیتون شنبه 18 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:16 ب.ظ

یه عالمه سئوال دارم ازت بپرسم.
نمیدونم با چه لحنی که سوء تفاهم نشه.
شایدم اگه همه آرشیوتو بخونم جواب همشو بگیرم...
مرسی که به من سر میزنی بهرحال

نه بابا ، وقتت و با آرشیو خوندن تلف نکن :دی ، هر سوالی داشتی با هر لحنی بپرس ، خوشحال میشم

کــــاکتوس صــــورتی شنبه 18 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:47 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

من یه چیزی بگم
چادری بودن یا نماز خوندن دلیل بر مسلمون بودن نیست ... البته فکر کنم خودتم هم عقیده ای همینطوری گفتم :دی
حالا من که یه ذره فکر میکنم مذهبی ام! (بعضی حکم ها رو میدونم) یه ذره نه خیلی زیاد
عقیده ام اینه که دست دادن با جنس مخالف وقتی به جهت سلام و علیکه هیچ مشکلی نداره و عصن کاری به لذت نداره! گرچه گفتن حرامه ...
ما هم گیر کردیم بین علما و فقها
من به شخصه موندم کدوم وریم

چه باحالن ایشالله قسمتشون بشه

صد در صد ، من اصن بد نوشتم ، خیلی سطحی ! :)
راستش من نمیدونم ، یعنی مسلمون هایی که من دوستشون دارم عموما وجدانی عمل میکنن ، مثلا اصلا اسلام بگه همجنسباز و اعدام کن ، تیکه تیکه اش کن ، کلی حدیث های معتبر هستشا ، ولی مثلا ود دختر عمه هام که جفتشون مسلمون معتقدن کلی از طرفدارای حقوق همجنسگرایی اند ، من که نمیدونم قضیه اش چه جوریه ، یک جور اسلام شخصی دارن :دی
من که خارج از گود ام ، همین های مذهب هستش که باعث میشه اعتاد من بهش از دست بره

کــــاکتوس صــــورتی یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:57 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

حدس میزدم کلی نوشتی مث خودم نصف نوشته ها تو ذهنته

من شاید خیلی مذهبی عمل نکنم ولی سعی میکنم به قول شما وجدانی باشه البته مذهب واقعی وجدانیه گرچه خیلی چیزا رو میکس و زشتش کردن !
کلا میگن که اسلام دین اخلاقه اونوقت ما چی داریم دور و برمون؟! یه عده که پیشونی پینه بسته دارن و اخلاقشون همه گه!!! ببخشید
اسلام اخلاقی دارن که به حقوق همه احترام میذارن!
کاملا قابل ستایش هستن
نصف مذهبی که دیدم رو بخاطر رفتار بقیه و اخلاقای مزخرفشون از جمله نجسب و پدر نچسب ریختم دور

:) اوهوم ، مذهب جز برای آرامش این دنیا به نظرم نباید باشه ، هرجور خوشحال ت و راحتتر باشی همون اسلام خوبه :دی

کــــاکتوس صــــورتی یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:58 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

راستی اینو بگم من خیلی هم نوشته هات رو دوست دارم خوشم میاد!
هم اینکه نمیخوام یه موقع از دست کامنتا و حرفام ناراحت بشی
ینی دوست ندارم اگه میدونی زیاده روی کردم بهم بگو مغسی

لطف داری کاکتوس :)
نه بابا !! اصن سعی ام میکردم نمیشد ازشون ناراحت شم :دی

کــــاکتوس صــــورتی دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:30 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

ای جان
مغسی داری

:))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد